27 april 2016

Action shoplog | April 2016

Hallo allemaal,
Ik ben een week geleden naar de Action geweest en heb daar hele leuke spulletjes gekocht.Ik was bij elkaar om precies te zijn €5,65 kwijt. Ik heb voor mezelf wat washi tape gekocht en cadeautjes voor mijn ouders en broertje voor in de vakantie.


Washi tape 
Ik heb 2 pakjes washi tape gekocht voor in totaal €1,58.

Eerst heb ik een pakje van 7 dunne washi tape's gekocht. Ik vond de vooral de turquoise tape's heel erg leuk! Ik vond dit voor €0,79 per pakje niet duur!
Toen vond ik nog dit leuke pakje van 3 dikke washi tape's en vond daarvan de linker tape het leukst!


Cadeautje I
Ik vond in het schap met de badproducten een heel erg lekkere ruikende shower milk van Palmolive.
Deze heb ik voor mijn moeder gekocht en ik hoop dat ze hem lekker vind!
Deze shower milk was €1.29 en dat vond ik niet duur!


Cadeautje II
Ik heb voor mijn vader After Eight gekocht. Dat is chocolade met een mint vulling.
Dit pakje was €1,55 dat is ongeveer €0,50 goedkoper dan in 'normale' winkels.


Cadeautje III 
Voor mijn broertje heb ik een knutselpakketje samengesteld. Het pakketje bestaat uit een knutselboek en een lijmstift. Met het knutselboek kun je leuke kleine diertjes vouwen. 
 Deze lijmstift was €0,22 en dat vond ik niet duur!
 Dit knutselboek was €0,99 en ook dat vond ik niet duur! Ik ben erg benieuwd wat mijn broertje ervan vindt en ik denk dat ik er ook wel een diertje uitmaak!



Hopelijk vonden jullie dit een leuke post en tot de volgende keer!!

Groetjes Laura!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen